Full (javisst!) rulle!

I fredags slog jag rekord i öl-drickning. Trots det blir jag mobbad men det blir bättre. Jag blev odräglig, dansade som satan, hann med sjukt mycket bus och så lite mera bus... Suck, inte bra detta. Farligt område imo, och enligt andras oppinions to. Men vafan.. BLÄÄÄ!! What do to..kul  Iaf. Ja, Sofia, bara 5 minuter! Haha!!<Jag och sofia vi äger ju plejset och sjukt kull att dansa med alla! Wop wop!

Och igår låg vi bakis, såg film, handlade godis, åt bakisnudlar (lillebror!) och typ.. Det.. Jag powernapade innan middagen med, sjukt härligt.

Typ allt... OCh sluta stirra på mig.. ahhh!!

Sen lyckas jag och Sofia alltid hamna på samma stället som det där jävla äcklet till svensk som vill ragga som satan.. Mutter...

Vi skulle isäng tidigt för att stiga upp ännu tidigare ifall det hade snöat de där 3dm som de lovat så vi var taggade på lite puder. Det snöade såklart inte alls lika mycket som de sagt, bara några centimeter (det snöar mera hemma!) så vi sov vidare och sen blev det sjuk stressigt... Så jag glömde liftkortet hemma, fick åka bussen tillbaka och sen vända och allt vad det var. Sofia tappade bort grabbarna och hon hade ingen mobil på sig så det slutade med att hon satt längst ner och spanade på de snygga skidlärarna.. Jag hann ikapp grabbbarna, åkte lite offpist och så. Sjukt härligt!

Sen är jag såååå taggad på att köpa nya skidor, byxor och jacka.. Ahh /Drool. Funderar på att köpa mig ett till par skidor, dumpa brädan här och bara ta med mig bindningarna hem.. Men vi får se. De har ju trots allt 50% sale på märkesgrejer så.. Dyrare än INtersport hemma javisst, men det är ju märken och bra grejer..

Myspys!

Egentligen så har jag hunnit med jävla massa saker; Åkt vilse, blivit borttappad, fuller och odräglig, glömt liftkortet, sabbat mina täckbyxor...

Och ev party ikväll? En söndag.. Alla sportlovsfirare är dessutom på ingång, lär ju drälla om 89:or, mer än vanligt då..

(sorry för extrem röriga inlägg, men jag har varken tid eller ork att fixa till dem så det går att läsa och förstå...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0