Kalla lilla Vännäs!

Ja då var jag hemma igen i vår villa i Vännäs, det ser exakt ut som vanligt. Alla är som vanligt, hackar på varandra hit och dit sen är de sjukt förkylda allihopa och jag som nästan var frisk! Nu är ju det kört, känner redan hur hostan kommer sakta tillbaka. Tvi!

Jag som skulle göra en tidigt kväll igår, det blev ju inte av utan jag var ju tvungen att tjöta lite med alla kompisar och städa i wow för det har blivit en jävla röra där sen jag åkte iväg. Så jag gick väl och la mig vid 1 någon gång och vaknade halv 10 imorse så jag sitter bara och väntar på att "baksmällan" ska slå in för att jag missat ett dygns sovande. Kanske går det bra, hoppas det!

Igår var det dessutom -30grader, bbrrr! Köldchock som bara den!


Och nej, det här är inte bra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0