I valet och kvalet...

Usch, inför morgondagen? Vad ska jag göra? Antingen hoppa på Marias fest och "dom" eller följa med Sofia på ngn polisfest. Alla ska ju ut endå så jag kommer träffa dem på krogen men frågan är ju vem jag kommer ha roligast med. Sjukt sugen på att träffa Maria och gänget faktiskt. Lutar åt det hållet, (sorry Sofia darling) men jag får se hur det känns imorgon, jag lämnar alla kort öppna! Hursom kommer jag bli mobbad för mig goggelbränna så det kvittar ju egentligen åt vilket håll jag går !


Jag har sjukt med träningsvärk också, i hela kroppen. Det är itne hälsosamt att åka på semster mitt i säsongen, skämmes!

Sen verkar isen ha lossnat, en aningen?


Och what to wear imorrn då? Amagad, jag har inte mycket i min garderob som är fint nu alltså. Får väl rota längst in och se om jag hittar ngt spännande!



mm jag vet Miika, jag är en mkt dålig människa..! Men folk ska inte tro att de kan trampa på mig hursom helst !!(läs: sätta armbågar i bröstet på mig!) Payback direkt! Vad drömde du för skojsigt då?

Kommentarer
Postat av: Miika

Haha! Det är rätta takter! På dom bara!!

En väldigt osammanhängande dröm skulle man kunna säga. Har funderat lite över den under dagen men kan inte komma på varför jag drömt om allt som inträffade. Men vill du höra, så säg till! ;K

2009-02-20 @ 22:21:18
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: Anonym

jag ska med ut om jag hinner! äter med "klassen" sen tar jag cykeln vidare... om det blir direkt ut eller till emelie vet jag inte, troligen direkt ut!

2009-02-20 @ 22:43:10
Postat av: annie

alltså polisfest... många singlar, vältränade...

hmm, jag blev nästan sugen ;)

2009-02-21 @ 11:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0