Helt galet!

MEN OHHH I LIKE!

Vi var ute och partajade igen i måndagskväll, blir envenetuellt en runda idag också; Svenskkväll vilket betyder att vi har varit här i en vecka nu! Amasing shit!

I måndags var vi ju i Lech som jag berättade om och där såg vi rika damer och rika herrar åka i päls och tighta skiddressar. Jag fick åka bräda eftersom min fot gjorde ont som satan men det gick hyffsat med brädan endå. Blåst och djävulskap men vi såg "dressman" dvs snygga skidlärare som platsar i dressman-reklamer.. På kvällen var vi ute.. Mjaaoou!

Igår hade vi vilodag, satt ute i t-shirt, gick en promenad, lyssnade på musik och drog in till Mprise och handlade massa mat och grejer. Kvällen avslutade vi i sängen där vi såg Forgetting about Sara Marshall", eller något sådant. Rolig film faktiskt.

Idag åkte vi i St Jakob, Happy Vallley, och den superlånga underbara backen! Awesome! jAG ÄR KÄR!
Plus att vi såg 3 dressman idag, grrrrr! De finns här, gäller bara att hålla ögonen öppna.. Mhmmmm!

Sitter och sippar Gliewine, warmt, typ glögg. Smaskens!

Vad som INTE är bra/snyggt är att jag ahr typ 17 olika färger av rött i mitt ansikte.. Mutter.. KOmmer inte våga visa mig ute snart... Suck!!

Och Sofiia har gjort sig illa med, samma fot igen. Inte bra detta.. /soothe

Anna? Partaj när jag kommer hem? MHmmmmmm!!

Kommentarer
Postat av: annie

någon som är peppad hör jag!! ;) och jag är inte sen att tacka ja!

verkar som ni har det underbart :)

pussar på er!!

2009-02-04 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0