HA!

Där fick du dumma bil!

Brosan kom hem med Fokusen 13.25 så med plattan i botten hann jag in till stan och Volvo med 3 minuter till godo! wosh!!

Det var lärorikt och bra att firska upp sitt minne men det visade sig att alla som var där redan hade gjort sitt cv och träffat sina handledare otaliga gånger så jag ligger lite efter mao! Fick en liten mapp med grejs som jag ska kolla igenom också, kan finnas något vettigt där!

Sen lär ju min snubbe prata med mig om samma sak, perfekt! Oavsett om vi skulle söka studier blabla så var ett perfekt CV det minsta de skulle hjälpa oss att fixa ihop.

Ahh andas! Jag behöver väl inte nämna att jag är bra som rallyförare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0