Fredag, right?

Amagad!

Sen tema döden, hur tråkigt är inte det? Eller iofs, hade jag vetat om det i 2 veckor innan och kunna shoppa kläder hade det nog varit gött som fan men nu blir det ju bara flopp av allt = jag dissar det. Sofia likaså, tror inte ens Erik och Victor ska klä ut sig men vi ser väl...!!

Sen har jag ingen alla hjärtansdag-dejt till imorgon heller men jag läste på expressen igår att man får hyra en kille för 299kr/h. Dessvärre fanns dte ingen bild och jag vill ju inte köpa grisen i säcken..!! HaAHA!! Kanske lite dyrt att flyga in honom till österrike också så det känns en aningen ovärt. ;)

Det går sjukt fort att komma in i varannan-dag-festandet, riktigt illa men sjukt roligt.

Imorgon blir det att åka mera skidor, paniken börjar komma över att vi inte har åkt tillräckligt men samtiidgt har vi haft jävligt roligt så det är ju lugnt ändå på något vänster.

Hoppas min lilla Nemphys får vila i helgen, så de andra förstår att det är jag som loggar in på onsdag om jag nu gör det dvs. Jag saknar det inte som jag trodde så egentligen skulle jag kunna sluta nu men samtidigt vad ska jag annars göra om dagarna nu när jag kommer hem? Ah, ja vi får se. Jag vet ju vem som skulle vilja adoptera henne om jag slutar.

Nehepp, nu snorar jag ut hjärnan, är säkert -3kg hjärnceller vid det här laget. Men det betyder ju också att min förkylning är på G att försvinna, gu see niiice!


Kings of Leon - Sex on fire


Och Annie, shit vad jag fnissade över ditt inlägg!! Människor kan vara så otroligt korkade! /hug

Kommentarer
Postat av: Miika

Här på länken nedan hittar du en bild på killen som hyr ut sig. Men han är 100kr dyrare än vad du skriver. ;P



enpojkv%25C3%25A4n-70223" rel="nofollow">http://www.hyrahyra.se/annons/hyrenpojkv%C3%A4n-70223

2009-02-13 @ 20:48:46
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0