Fokusera nu!

Idag ska jag farma reputation hos min mor och far. Jag borde snart vara exalted, faktiskt!

Bara till att sätta igång med sakerna jag ska göra idag, bättre att göra de nu än att dra ut på det. Sen tänkte jag ta en promenad ner på byn i det fina vädret och lämna in mina lagg för planslipning vilket behövs då jag åkt på alltför många berg (stora berg!) där nere i alperna. Det finns inte mycket kvar av mina stålkanter så de behövs ju shapas up!

Blev riktigt sugen på att testa pipen i Vännäs nu också. På söndag kanske? Ska ta mig en funderare men dte skulle vara sjukt kul att åka i den nu när den är bra.


Och vi vinner ikväll va? Taggade till tusen? Jag ska försöka hålla fokus längre än 10 minuter den här gången? Samt undvika att dö (vilket blir svårt då jag är så jävla bra?!) Eller så har Nemphys ett genetiskt fel någonstans som gör att hon drar aggro som en tank ska göra...Kan hända... Jag måste ju laga food med, och fixa flasks, gah! 

Dessutom taggar jag den nya stora patchen som kommer framöver här. 19 nya pets, nya mounts, en ny abillity för oss shamaner... Har jag sagt att jag har två tvillingar? Det är inte illa! Och de nerfar warriors när de egentligen borde nerfa roggar och hunters imo.. (Sorry Fredrik! ;))

Och jag har bokat in ett möte med min coach, den 23/3, dagen innan jag fyller år. Wosh! Emelie tar tag i sitt liv. Lite i alla fall.

Det känns som om ja har 1000 saker att fixa med nu i vår men det är egentligen bara ett fåtal stora saker som jag ska lyckas klämma in utan att strula till allt. Helst så snabbt som möjligt bör de vara avklarade också känner jag eller åtminstone ha en "plan"

Och! Jag har laddat hem lite roliga animerade filmer; Bolt, Madagaskar I, II, Sannaingen om Rödluvan, Kung Fu Panda.. Kanske ska titta på någon av de ikväll under raiden? Eller, just ja, fokus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0