Fakking galna!

Jag blev lite besviken idag när det visade sig att det inte blev någon skidåkning.. alls...

Men det löste sig tillslut när jag lurade ut Victor på en springtur. som jag ångrade sjukt mycket. Jag är otränad, ovan höjden och allt det där så jag dog nästan. Fick sjukt ont i öronen, halsen och hjärtat. Orkade typ 2 km sen fick jag lov att ge upp. Tror han blev lite besviken mne jag varnade honom.. ;)

Men vi bestämmde party ikväll iaf, blir kanon! Jag taggar gärnet redan nu. Skål!

Och jag hoppas det tar och snöar snart, jag vill åka offpist!
Ah well, Victor ger mig evil eye igen, *mutter

Och det är så vackert här! kAn tänka mig hur vackert det är här om somrarna, får i hagarna, rinnande vatten och små vattenfall överallt, gröna slätter och snöklädda berg i bakgrunden. Oja, så här skulle jag lätt kunna bo. (med internet ofc!)

Imorgon måste det bli skidor, annars blir jag galen! 

Aja, tjingeliiing! I kinda miss ya all! (a bit) ;)
 


Kommentarer
Postat av: annie

"I kinda miss ya all! (a bit) ;)"

jävligt många "negationer" i en mening lilla vän! :P

saknar iaf er! (utan negationer ;) )

2009-02-06 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0