Epicfail!

Jag är som oftast helt lost och jag verkar ha gjort det igen. Vi snackade ju om Hemavan men jag är inte säker på när det är vi har snackat om det. Men jag hoppas det inte är den sista helgen i februari för då har jag ju sista matchen. Jag kan ju inte åka ifrån laget då när jag nyss har kommit hem igen, det skulle inte se bra ut även om jag mycket mycket hellre åker skidor än lirar innebandy..

 Så jag hoppas att det inte är den helgen annars blir jag lessen i ögat..! big time! Men det blir väl att bita ihop, as usual.

Nej, jag måste göra ett ryck och leta fram alla innebandysaker, vart nu de kan va för snart är det match! Tagga! Det är i princip vinna eller försvinna som jag förstår det så det ska bli sjukt spännande!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0