En ny vecka!

Efter ytterligare en sen söndagkväll med nördande framför datorn är jag rätt sleten, tro det eller ej. Jag blev också lite lack igår (svårt att förneka) när jag inte fick fisten som droppade utan en rogge fick den. Sen hjälmen, trinketen.. Jag fick ett nytt pet senare i alla fall, tur var ju det annars hade kvällen varit helt bortkastad. Morr!

Men det var ju igår, idag tar jag nya tag och är inte alls lack. Inte alls.

Jag sitter och kollar efter lite ny musik och har hunnit ladda hem Kings of Leon (tack Victor!), några låtar som Sofia diggar, Kelly Clarkson, samt kollar lite låtlistor för att se om jag hittar något roligt. Har också fått en ny anime-serie av brorsan som jag skulle kika på samt att jag har ju sista boken i Eragorn triologin kvar att läsa. Phew!

Och ev ska vi börja lägga golv idag också men jag tror inte att det blir något av då pappa har ett möte klockan 13 i staden (PHEW!). Imorgon ska jag nog åka in och gå på CV-seminariet som IF Metall fixat åt oss, kan ju vara nyttigt. Hoppas jag träffar Lovisa!


Ah tack Robert!
Men det blir nog inget av än på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0