En helt ny måndag!

Måndag morgon (läs dag): Sofia är bakis, Erik sover, Rusty är ute i backen, Jag ninjar hans dator och Victor sitter vid sin. Jag vill åka nuuu! Sofia är inte i form men snart sätter jag mig på bussen och åker in ngnstans och åker lite endå. För såhär kan vi ju inte hålla på, snart ska vi ju hem! Sofia är dessutom sjuk som satan, blåmärken överallt och allt möjligt andra krämpor. /soothe

Igår var det party, på en söndag, sa det inte var en bra idé, men grabbarna hade varit på afterskii och var taggade som satan så vi hängde med där. Det slutade med en liten sne-fylla (inte helt mitt fel!), vi åkte in till St Anton, shottade, åt en hamburgare och sen åkte vi hem. Sista gången jag festar på en söndag vill jag lova, sjukt ovärt att bli bakis för ingenting. Det var iofs lite ttrevligt endå, det kan jag inte förneka!

Jag har aldrig sett så mycket TV på flera år som jag har gjort här nere, tv4a varje morgon, alla nyheter matas om och om igen samt massa annat skit. Surf's up!, Star Dust, Beck, Let's Dance! Körslaget. (ont i nacken av att sitta som en krok i en säng och smattra på tangenterna.)

Sen trodde jag att jag var anonym här med mitt bloggande men tydligen så har de vissa "haxxor" kunskaper så nu får jag vakta mina ord.. Igen. Mutter.

Lite humor var det att Victor fick sova utan täcke (det hade sofia ninjat) och kudde, jag hade tappat ner min och tog hans, så det var lite fnissigt. En aningen kallt kanske, vad vet jag? Sen sov jag som en sork, dvs, extremt dåligt, så nu är jag pigg som tusan, precis som på gamla goda volvo-tider! (I miss ya Lovisa!)

Och mitt tips är: Glöm mobilen hemma, ger bara ångest när man läser in- och ut-korgen dage efter.


Och utomlands utan mig? Pffttt! Vansinnigt illa! ;)

Backen nästa imo, tjingeling!
Som vanligt ett rörigt inlägg, jag kommer aldrig bli lika bra som dig Miika!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0