eh, ja tagga satan!

Men på en söndag?!

Ja men skål för fan! MIn bror undrar om jag behöver rehab när jag kommer hem och det är väl lika bra..? ;) Nej men så farligt är det inte! =P

Jag och sofia väntar på att få sminka oss klart (haha!) medans grabbarna håller på för fullt och gör mest ingeting.. ! Ockupera toan, damn! OCh vi ska tydligen ha fest här ikväll, några snubbar som de raggat upp ska tydligen komma förbi om några minuter. Det ska tydligen bli en DP-kväll ikväll (the sex is on fire!!) så detta ska bli intressant som fan. Tur jag bara har 3 öl kvar s¨det blir en lugn kväll för mig. Kanon!

Det ska uppenbarligen bli fest imorgon måndag och på onsdag samt i helgen så det blir tufft!

Samt att paniken börjar komma nu, vi ska snart hem! Varför lixom? Har ju inget att komma hem till men men.. massa saker att ta hand om. Ah well, 1 week till innan allvaret börjar igen, suck!

Tjingeling! Nu leker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0