Biljävel!

Med CAPS!

Jag skulle som sagt gå på ett seminarie som IF metall ordnat för oss arbetslösa på Volvo och vad tror ni händer?
Exakt! Biljäveln vill inte starta!! Suck och stånk och pust och tvi och allt det där. Säkert 4e gången bilen failar på mig nu, skrotbil jag köpt mig.

Jag var ju taggad (nästan!) att gå på det där. Hade nog varit sjukt nyttigt men jag kan ju alltid använda min coach från Startkraft att pyssla med sånt där samt be han staka ut en väg i universitetsdjungeln åt mig. Borde kanske kolla när vi ska träffas, har för mig att det ska va den 9e mars vilket blir svårt då jag ev är i Hemavan då.

Men åhh! Jag gräver ner mig för sånt här! Och gissa om jag kommer få höra det här av mina päron: "Du skulle provkört den igår då du vet att den stått länge och blabla.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0