Bakisåkning!

Kvällen igår var ju en.. Ja.. Spännande upplevelse. Det slutade med att jag fått en tatuering på axeln som inte ens var i närheten av att vara snygg men kul var det! Jag fick sminka Rusty och Kapten Jack Sparrow så det blev ordentligt gjort. Ägget stötte på alla, hon var tjoick som ett ägg, sjukt skum tjej, och "bonkade" in i alla på dansgolvet, pirater och Rastaman, Rusty var.. Erhmm.. ngn.. aja skit samma. Kul var det!

Vi var på Funky Chicken, Kandahaar och sen åkte vi hem, det var en.. well.. ovanlig kväll, nästan mycket höll på att gå wierd som satan men uppenbarligen så löste sig allt! Och vi har pratat ut om ett "problem" vi har haft, alla 4a, men nu när det är pratat om känns det mycket bättre att veta att man inte är ensam i sin tankegång. Men hur kan folk köpa och svälja allt? Det är ett mysterium för mig men uppenbarligen så går det hem hos vissa. Punkt!

Idag var jag som vanligt seg som satan, men kul att göra ett ryck på morgonen när man endå ska åka själv hela dagen? Så det blev well 3 timmars åkning idag och Ipoden la av efter halva så då blev jag lite less faktiskt. MEN! Jag åkte med en galen engelsman som snacka stup i ett och drog fram kartor och grejer och ville att jag skulle guida, jag som nyss har lärt mig systemet ;)!

Iaf så sprack diset upp emellanåt och bjöd på sol, sen snö, sjutk dålig sikt, sol och dis. Overall så såg jag väldigt bra trots att jag hade mina spegelglas och det var ju tur då jag dumpat mina andra i lägenheten.

När jag kom med exakt timinjg till bussen träffade jag gänget som vi festade hos igår.. Dte visade sig att magsjukan från Hasses Hus har spritt sig till dem så i deras vågning ligger det 4stycken med magsjuka... Det känns ju tryggt att veta, gud så najs! Jag kände direkt hur magen började bubbla... Och vi i Houes of Norrland står på tur, i can feel it!

Och! Första gången jag åkte bakis, det snurrade som satan i liften vill jag lova. Grymt obehagligt och det verkar som om vi ska göra en 2dagars och gå ut ikväll med så dte kommer ju bli likadant imorgon om jag nu inte gör en lugn kväll. Vi får se!

Nej, duschen nästa. Tjingeliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0