1 week later..

Haha, mm jag är taggad.. Som alltid nästan. Sofia, Victor och Erik förstör mig totalt.. ;) Så ja, en utgång när jag kommer hem om jag får visa mig ute? ;) haha!!

Idag hade vi den mest värda skidåkningsdagen ever... 2minuter effektiv åkning, haha! Vi stressade upp och åkte in till Rendl för att titta på tävlingen i "parken". Jag skulle varit med, damklassen i bräda vann 500 Euro och det fanns ingen tjej i skidklassen ens.. Haha!! Iaf, det var kallt, lite sol iland, men vi satt i solgropen och mös endå. Kul att se tbh.

Sen ikväll vet jag inte vad som händer alls, kanske blir det en film? Vi får se, men vad som är bestämt är att Rusty ska laga mat idag. Några skånska potatisplättar typ, ska bli spännande!

Sen är jag grymt sugen på att handla lite nya saker.. Typ nya skidor, byxor (mina är ju trasiga!), handskar, jacka... Ahh jag vill ha! Hade varit supernajs imo men vi får se, hehe!

Vi har också passerat 1 vecka strecket i österrike, awesome! Jag vill utomlands snart igen (även fast jag inte ens varit hemma än..;) Jag har gängets värsta goggelbränna och det är fan inte najs. Vet inte hur jag lyckas men det är fan inte bra. Vad som är lite roligt är att jag har skärm på min hjälm vilket gör att jag måste styra upp gogglarna i pannan och skjuta tillbaka hjälmen då jag inte kan sätta upp gogglarna på hjälmen som vanligt folk. And guess what? Japp, kidsen (dvs 89:orna) gör nu likadant... fniss!! x10!

Ah well, vila en stund efter den extremt hårda dagen i backen? Mhmm, mys!

Och!! Vi som shoppade en mintuliknandesprit på Mprise häromdagen för att blanda i varm choklad efter backen för att mysa med blev ytterst besvikna idag... Det smakade röv! Det var inte alls lika gott utan äckligt tom.. Så vi grät en skvätt, pinade i oss chokladen, man slänger inte alkohol (!?) och så skålade vi.. Tvii! Vi ska beställa lite Mintu med en kille som ska upp snart, haha!!

Och! Drama i gänget, fniss, Bella strulade med Daniel, och hon som hängde ihop med en annan kille som ska snart komma upp igen. (NER?!) och det har skapat kalabalik, grabbarna är sura som satan på henne, hon har dåligt samvete och Daniel skryter om det.. Haha>! Jag säger då bara det... Och de är så roliga, haha, jag skrattar mest hela tiden åt deras snack.

Athena har blivit klippt, undra om hon saknar mig?

Tjingeling for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0