Uppe på vinden...!

Idag har jag gjort ett väldans stort ryck och varit uppe på vinden och letat igen mina glas, tangentbord, knivarna, skålar, mera skålar mm.. Jag hade betydligt mera saker än vad jag trodde så det var lite intressant faktiskt! Sen så har vi packat ner allt porslin i lådor, jag har packat ner lite "pyssel" som jag väljer att kalla det för och 4a stora glasburkar i gammal stil som ska få tjäna som krukor och prydnads-sak när jag väl hittat en lägenhet att stoppa in allt skit i. Det ska bli spännande!! Så jag och mamma gjorde ett ryck idag efter att jag hade kommit hem från staden. Jag har klippt igenom håret samt lagt in lite mörkare nyanser av slingor så jag itne så få en sån syndlig utväxt.. Men jag gillar det!

Just det ja! Glasögonen på, jag glömmer dem alltid!

Och idag var vår granne Lasse här hela förmiddagen och grävde med sin "leksak".. En minigrävskopa! Så där orangeriet ska smällas upp är det en stor grop där han har grävt och farsan, brorsan och Hans-Olof har sprungit fram och tillbaka med skottkärr.. Mycket vackert! Eller ja, det kommer att bli, jag lovar!

Så nu sitter jag här och tuggar i mig gamla popcorn från gårddagen och de är verkligen itne lika goda som igår.. Usch! Och Miika, tack för att du beställde kallare väder, NOT! Imorgon skulle det bli 15 grader och regn.. Undra om södern har något bättre att erbjuda? Jag hoppas det! :D

Kommentarer
Postat av: Miika

Det var så lite så! :P

Bio m.m. imorrn!! :_

2009-08-10 @ 21:32:04
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0