Under alla papper gömmer sig skatter...!

Jag tog tag i en liten krage idag och städade i mina två lådor under sängen där den ena innehöll lönespec. från 2006 och framåt, gamla räkningar, försäkringsbrev, information, IF-metall.. osvosv.. Och den andra innehöll arbeten från gymnasiet och böcker och allt annat roligt. Jocke måste ha varit våran bästa lärare tror jag, alla hans kommentarer på arbeten och prov får mig att fnissa, de är helt enkelt klockrena.

Jag hittade bland annat NV03s novellsamling om Döden, mitt kaffe-arbete, naturläkemedel, analyser, labrapporter osv osv. OCH under allt hittade jag min gigantiska miniräknare, mitt gamla pass (nu har jag två, typ.. terroristvarning?!), mina gamla träningskalendrar vilket var grymt intressant att läsa. Vad mer? Jo 200kr på Intersport, gamla mobilladdare etc etc.

Så nu är jag ett liiitet steg närmare att ha allt i ordning. Men bara ett väldigt litet steg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0