Taccos och bio med grabbarna!

Jag, Miika och Robert hade gjort upp om taccos och så bio. Av någon mycket skum anleding igår så krashade bokningen till mr Depps nya Public Enemies igår så vi trodde allt var slutsålt så vi bokade in oss på Brüno istället men idag fanns det biljetter så vi trixade till oss platser på PE istället.

I alla fall, när jag skulle åka in till stan så hamnade jag i den värsta bilkön jag har sett på flera år.. Ja enda sen de byggde om E12an. Kön var säkert 3km lång och jag satt där.. Och väntade, klockan tickade.. Men jag blev inte så himla sen till Maxi där vi skulle handla taccos så det var rätt lugnt.

Så det blev taccos, DotCard och så Public Enemies. Mycket trevligt, som alltid! I will miss you guys!

Och jäklar vilket väder det blev när vi gick ut från bion, helt plötsligt började det spöregna och blixtra utav bara den. Helt kolsvart var det att köra hem och det är en aningen jobbigt faktiskt men det gick fint trots allt. Hoppas det inte regnade alltför mycket på dig Robert! (stackaren fick ju cykla hem..!)

Nu blir det sängen för imorgon väntar ju den stora packningen av kläder, skor, smink, viktiga papper som måste med och sånt.. Jag ska försöka speeda på packningen imorgon också för att ev hinna med att träffa Anna där på kvällen. Men känner jag mig rätt så kommer jag ha lagom panik men... Man vet aldrig!


Kommentarer
Postat av: Robert

Men är väll snabb. Han precis hem innan det värsta. Satt på altan och kollade lite blixtar och dunder

2009-08-12 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0