Söndag idag!

Söndag idag och det har gått en vecka till. Idag är det den 2a augusti vilket ger oss... 15 dagar innan skolan drar igång nere i Jönköping. Jag har nu bokat biljetter ner, enkelresa! bara det skrämmer mig. Första klass på tåget också då det var billigare än att resa i andra klass, så det ingår internet, kaffe och frukt. Hur kanon är inte det?

Jag har en rad saker att göra under den här tiden och jag känner stressen, fast endå inte. Jag måste hinna till banken, frisören, leta reda på saker, gå igenom vad jag ska slänga, vad jag ska packa, vad jag ska ta med mig i klädväg.. Osv osv.

Jag har dessutom fixat brorsan en blogg som han ska skriva i när han är i Japan sedan så nu sitter både syster och bror och leker på min vaio för att fixa en snygg layout på sidan.

Skallebank. 3e dagen i rad nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0