Sista fredagen hemma i Norrland...!

Gudomligt väder ute idag igen. Strålande solsken och säkert 25grader varmt i solen om inte mera.

Jag sitter dock inne och installerar Word på Vaion då det kan vara rätt bra att ha nu när skolan snart drar igång. Samt att jag har lyckats (med Miikas hjälp) att fixa lite med internetbanken så jag har stängt av mina fonder och mina automatiska överföringar. Så klockan 13 idag ska jag in till banken och prata om deras Studenterbjudande. Suck..

Och efter det blir det väl till att lapa lite sol.

Patrik fyller år idag också! 20 år! Lillebror har blitvit stor!

Samt att det är sista fredagen jag ahr här hemma, på ett tag. Om mindre än en vecka åker jag söderut igen, spännande!

Imorgon ska det eventuellt bli en kräftskiva med Anna och MAria som lektanter men jag ahr inte hört något mer sen i onsdags så vi får väl se hur det blir med den saken. Det skulle iaf vara väldigt roligt att träffa dem igen innan jag åker...


Kommentarer
Postat av: Miika

Gudomligt väder vette tusan om det är. Man svettas ju som en gris!! :_

2009-08-07 @ 15:10:11
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0