På tåget mellan Sthlm och Nässjö!

Tjejen på Malmö Aviation tittade lite medlidsamt på mig när jag checkade in mina två resväskor och hon sa: 20 kilo är ju vad man får ta med sig.. Mina väskor gick på 33kg! Men jag fick det gratis, måste ha varit för jag såg så söt ut!

Jag hade planerat tiden bra så jag fick bara sitta en 30 minuter på centralen och vila mig innan jag skulle hoppa på tåget så det var riktigt nice vill jag lova! Förra gången hade jag typ 3 timmar på mig att slå klackarna i taket vilket var ofattbart drygt. Så nu sitter jag i Vagn 2, 1a klass, på väg mot Köpenhamn, och tittar på regnet.. Så fort vi åkte ut från huvudstaden så började det regna.. Grejt! Eller ja, så länge jag sitter i tåget är det ju lugnt!

Datorn slukar ju ström som en galning men jag hoppas det ska räcka nån timme till i alla fall så jag inte behöver ha hur tråkigt som helst! 14.51 anländer tåget i Nässjö och sen ja.. Traska upp till Fredrik och så dö i soffan tror jag. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0