Overallcermoni!

Idag började vi på skolan 08.00 med mera info, massor med information hela tiden de första dagarna. Sen fortsatte de med att skrämma upp oss och få oss att känna oss dåliga och som om vi INTE kommer att klara mattekurserna. Högt tempo ska det tydligen vara också.. Vad har jag gett mig in på? Sen så blev det rundtur på slottet, och mera information.

Efter det så var det dags för overallcermonin och för att få våra overaller gick vi genom Jönköpings City och sjöng sånger och var allmänt "stökiga" vilket resukterade i att folk stirrade på oss..! Vi gick säkert 5 km för att komma till andra sidan staden och Vätterstranden där vi lekte lekar, sjöng sånger och blev utmanade. När vi väl fått overallerna så spelade vi Såpa-fotboll, åkte rutschkana, babade, rullade och byggde sandslott. Allt detta ingår i tävlingen om att bli årets Nolla-klass och jag tror vi ligger.. Efter!

Jag är i alla fall helt slut och det är dag 2. Hur ska detta gå?! Jag var hemma klockan 19.00 idag så det blir i princip bara att äta middag, umgås lite och sen sova. Men det blir nog lugnare sen när väl studierna drar igång.. Typ på torsdag... Men på torsdag ska jag nog göra en kortdag och skita i att vara med på "stadsvandringen" så då slutar jag vid 13.00. Skööönt!

Imorgon ska jag slänga upp lite bilder från idag men jag var på tok för trött för att orka leda sladdar och djävulskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0