Nya bågar!

Dag 4a och skallebanken fortsätter. Jag skyller delvis på vädret då det verkligen är turbelent, ena studen strålande sol och andra åska och spöregn. Ytterst påfrestande. Samt att jag har börjat sova hur dåligt som helst (som en tätere!) och jag vaknar av att täcket ligger på golvet, intrasslad i lakandet och kudden halvvägs ner till kina. Ungefär så. Det är väl nervositeten som har börjat kicka in tror jag bestämt.

Idag så tog jag tag i min allt mer växande krage (jag vilar min väska!) och följde med brorsan och morsan när de skulle hämta ut brorsans nya glasögon.. Jag valde ut 4a stycken bågar som jag tog hem, väldigt snygga faktiskt. Jag har nästan bestämt mig för ett par bågar från Nike men är inte helt säker. De andra bågarna är från Björn Borg, Michael Kors, Kunoqvist.. Imorgon ska jag dock ha bestämt mig för då ska jag in på synundersökning och så är det bara att vänta på att glasen ska slipas till och sen får jag mina glasögon. Kommer bli perfekt.. Så jag ser något sen! Plus att jag kan lyckas lura folk att jag är smart! (ler dumt).

Och jag har även bokat klipptid på måndag för färg och klipp, och så banken på fredag för att fixa lite grejer. Och så ska vi in till stan imorgon med bilskrället också så ska vi få höra vad de säger. Jag röstar för skrot!

Och jag har fått hem kartonger så jag måste börja bestämma vad jag ska ha kvar och packa ner så att jag kan hämta dem lätt och smidigt sen när jag får lägenhet. Det är bara 10 dagar kvar och nu börjar det faktiskt brinna i knutarna!




Kommentarer
Postat av: Miika

Nu börjar det helt klart närma sig! :_

Men du verkar ju ha koll på läget. ;:

Vad är en "tätere"? :w

2009-08-03 @ 16:31:30
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0