Nollningsveckan är i full gång..:!

Well Miika, om idag var en sovmorgon, klockan 8a, så blir det värre resten av veckan (orna?!) då jag börjar 8.00, 8.30... Fyyyfan vad jobbbigt! 3 kurser parallelt hela tiden också. De vill döda oss!!

Idag så var det upprop, lekar och overallprovning. Samt massa dötid då vi inte gjorde någonting alls och man bara stod rakt upp och ner vilket resulterade i att min rygg tog spö som satan.

Klassen verkar väl vara helt okej, de flesta är runt 20 och de ser sådär lagomt summa ut. 130 stycken så.. nej.. jag vet knappt hur de ser ut och än mindre vad de heter.

Jag är verkligen grymt trött och vi har egentligen inte gjort så mycket men massa intryck och sånt tar hårt, haha! Imorgon blir en busy day med info på morgonen, och så ännu mera info.. och sen så blir det overallcermonin i flera timmar. Massa lekar och bus! Det ska nog bli roligt! JTH är en skola där de verkar ha på sig overallerna jämt! HA! Jag kommer väl ha min nu i början då vi leker lekar men sen.. nej tack!

;)


Kommentarer
Postat av: Miika

Haha, ja men då börjar det ju likna nåt. ;F

3 kurser samtidigt lät ju dock allt annat än trevligt. Vilka kurser är det?

2009-08-17 @ 20:19:55
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: Anonym

kom igen, Nu dissar vi Dessie !

2009-08-17 @ 20:37:20
URL: http://elinknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0