JAG VANN IGEN!

HAHA!!

Det visade sig att det bara var jag som hade räknat på talen igår i min grupp, skämmes tamefan! Men tur dte för nu hann vi börja på det sista talet, den med kuben, som vi naturligtvis inte hann klart idag så.. Hemmläxa igen.. Och jag löste den! Tror jag! Men dte känns så jääääääääävla skönt att jag lyckats med två tal i rad som är väldigt svåra men med lite trixning så går allt! YES!! /jump

Sen så måste jag ju välkomna Michael och Robert till Facebook, awesome! Nu får jag nya grannar i FarmVille!! <3

Jag ska ta och busa lite med Fredrik tror jag, han ser ut att behöva en poke i bröstet!

Men åh vad härligt! Och imorgon är dte bara matte och sen.. inget mera så jag slutar klockan 11.45 imorgon. Skööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0