Ja..!

Jag har slackat med bloggande och jag ber om ursäkt. Men det har varit en väldigt tuff vecka så igår när jag kom hem så gjorde vi några ryck och gick på Willys, städade lite, lagade taccos, såg på film och åt godis.

Jag måste inhandla jävligt många saker inför min kurs i skiss och gestaltning men allt är slut?! De får in mera saker i slutet av veckan och vi behöver dte på fredag så jag hoppas jag hinner få allt!

Idag då? Ja vi håller på att tvätta coh sen ska vi pumpa cykeln och sen ska vi iväg till Mickael och Veronic och hjäpa till med garaget.

Jag har dessutom lovat bilder i helgen så jag ska fixa det. Sen..!

OCH! Världens största OCH! Carlo och min brorsas polare går tydligen i min klass?! Han är från gbg och spelade wow med dem och nu går vi i samma klass. Världen är rätt liten ibland! Jag vet itne riktigt vem det är så jag ska spana till veckan! Haha!!

Tvätten nästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0