Its all about the shoes!

Jag gillar Vagabonds line: It's all about the shoes

Så sant så sant. Eller hur?

Idag är det riktigt kallt ute, hösten närmar sig med stormsteg och jag som hade hoppats på varmt och fint höstväder nu när insparken snart drar igång. Men min kontakt med vädergudarna verkar inte fungera något vidare, tyvärr!

Ikväll ska jag och Fredrik promenera bort till Fredriks bror Mikael och äta middag med hans Veronica och deras lille och så Thomas och hans Jennie och deras Noel. Det ska bli smaskens och 3e dagen vi inte behöver laga mat.. Wounderbart! Haha!

Jag är sjukt seg idag då det blev lite av en sovmorgon då en viss person (Jag nämner inga namn, Fredrik) hade ögon som inte ville vakna. Men det blir duschen en sväng nu tror jag så håret hinner torka då jag naturligtvis inte har lyckats fixa en hårfön än, ajabaja Emelie!

Well, tata!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0