Helgen är slut!

Usch då! Jag är verkligen inte sugen på en till skolvecka men som tur är har vi sovmorgon imorgon så det är rätt skönt. Jag börjar inte förren 11.00 och då ska vi bara köpa kompendium så jag har bara två lektioner imorgon: Byggprocessen 1 och så Linjär Algebra. Jag går dessvärre till 16.45 men det är rätt lugnt faktiskt.

Sen så resten av veckan kan bli bra eller så blir den inte det. Jag får se vilken grupp jag hamnar i och det styr väl hur hela veckorna kommer att se ut nu framöver.

Nu är jag trött som fan faktiskt och det är väl 1 timma kvar av raiden innan jag får sova och det känns rätt drygt faktiskt. Men så är det! Vi tog nyss en ny boss också så det var riktigt nice.


När allting känns kallt och det regnar överallt...!
JA DÅ SES VI PÅ LÖRDAG!
JA DÅ SES VI PÅ LÖRDAG NÅNSTANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0