Första dagen som smålänning då!

Ja, igår när jag väl kommit av tåget och Fredrik mötte mig så traskade vi hem. Det regnade lite men det gjorde inget för jag behövde andas och sträcka på ryggen. Vi bestämde oss för att vara lata så vi beställde på en thai-get-away-place och det var verkligen huuur gott som helst. Jag tog kyckling med currysås och grönsaker och det var verkligen smaskens.

I dag så åkte vi in till Jönköping för att scouta lite runt skolan. Den är stor! Men som tur är, och verkligen smart, så är de olika husen i olika färger så det är lätt att hitta sitt hus, tack och lov! Skolan var faktiskt öppen så vi letade reda på salen jag ska till på måndag, hur nice är inte det?! Två saker mindre att vara nervös för, jag hittar dit jag ska.. Hoppas jag!

Sen gick vi en runda på stan och så käkade vi en taccotallrik innan vi dog av hunger. Jag köpte en almanacka, lite pennor och en plastmapp som jag inbillar mig ska vara något att ha. Och galgar! Så nu har jag officiellt flyttat in i Fredriks Walking Closet och det är grymt! Fredrik handlade HP2 och HP3 också, jag gillar som sgat att han har börjat läsa HP. Its nice!

Just ja, jag såg en kille med gul overall... Rastaman! HAHA!! Jag tänkte direkt: Tänk om han blir min fadder...?! HAHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0