Det blev Nike!

Jag valde Nike-bågarna, they are awesome!

Jag var på en synundersökning idag och jag ser, som väntat, sämre på långt håll vilket gör att jag kisar = spänningshuvudvärk... Jag ska också använda mina glasögon så mycket som möjligt nu i början så hjärnan vänjer sig att jag ser bättre för i början kommer raka linjer att vara sneda, golven sluttar etc pga mitt brytningsfel.. Haha!

Hela kalaset kommer att gå på 3675kr och det är ju verkligen inte farligt. Hur bra som helst!

Och vi var förbi med bilen på verkstaden och killen som dokumenterade skadorna sa att den igger på gränsen till att bli skrot eller inte. Jag hoppas på skrot! Kom igen nu! (skickar tankar till länsförsäkringar).

Om jag ska ta och fortsätta läsa boken Svinhugg kanske?

OCH! Det låter som om patchen kommr imorgon! Panik! Jag har inte hunnit med att skaffa marks än! Nooooes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0