Benen skakar!

Jag och syrran sprang i kväll. Det gick inte alls så bra för lillsyrran då det tog stopp totalt efter halva vägen så vi gick till bullervallen och så gjorde jag hopp, utfall och rusher upp och ner i backen där. Mina ben skakade efteråt och de kommer ha en härlig träningsvärk imorgon, det känner jag redan nu. Träningsvärk är underbart att ha för då kan man med gott samvete ligga på soffan resten av kvällen och titta på tv och känna sig duktig!

Imorgon blir det lite sovmorgon sen så ska jag börja rensa i garderoben och packa ner lite saker i kartonger. Mycket att göra nu och dagarna tickar ner.. Snart drar skolan igång! Jag är inte lite nervös heller.. Inte det minsta.. He he he...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0