Äntligen lördag!

Jag är ledig, det är helg, kan det bli mera underbart?

Javisst! Om jag visste att jag inte behövde sitta med matten och inte rita på min ritning.

Att rita en ritning för hand är inget att skoja om. 3mm hit och 6 mmm dit och så 2mm ner och 1 mm in. Texten ska vara exakt 2mm och vara perfekt skrivna i versaler. På 2 timmar igår hann de flesta av oss göra "ramen" /dvs A3 papperet", den inre ramen som ska innehålla ritningen och börja med stämpeln. Ytterst få av oss hann ens börja med huset.. Och det ska vara klart på torsdag och då ska vi lämna in 1 skis soch 1 original plus ha gjort 1 till skiss som vi själva behåller. Brrr!! Massa massa arbete!

I helgen annars då? Ja Fredrik är sjuk, så dte blir väl itne så mycket kanske. Vi hyrde en film igår som vi måste ta och se sen; Kartellen. Den kan vara bra.. Eller så är den inte det!

Nu, frukost nästa. Om vi har ngt att käka för det är typ tomt på mat så det blir en sväng på Willys också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0