3.2 Live idag!

Så roligt!

Den nya stora patchen släpps idag och servern ligger därför nere till 15.00 ish. Många nya stora saker är adderade till spelet bland annat en ny stor dungeon i Crusader's Coliseum, en ny battleground; Isle of Conquest, Argent Tournament expanderar (vilket gör att jag kan få min Unicorn redan idag!), de redan befintiliga battlegroundsen ändras lite och spelet nerfas ännu mera.

Det roligaste som jag tycker, och som jag lär vara ensam om, är de nya skinsen på druiders björn/kattform så nu kommer inte alla att se likadan ut. Och de nya mini-pettsen som släpps i form av små dinosaruier är ju helt underbart söta! Och nya Orphans att ta hand om i Dalaran, Curious Wolvar Pup och Curious Oracle Hatchling. Samt Onyx Panther, Jade Tiger, Macabre Marionette, Shimmering Wyrmling och de 8 baby dinosaurierna.

Jag måste lura med mig Fredrik till att göra våra daylie-quest uppe i Argent Tournament innan han drar och göra sina heroics (som jag inte kommer att göra det första jag gör) så jag hinner få min Unicorn idag! Den är verkligen hur läcker som helst och jag vet att min Nemphys kommer vara het på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0