Vår i Norrland?

Måste vara den absolut bästa årstiden..! Eller inte!

Idag är den 5 grader (varmt?!) och det regnar. Naturligtvis är det idag jag byter däck på bilen också! Jag hinner iofs bara rulla fram däcken och plocka loss det ena däcket när pappa kommer och ska börja greja. Mina bromsklossar och bromsskivor är tydligen väldigt rostiga så han ligger där ute och mekar. Så jag är inte klar med däckbytena än. Suck! Man skulle ha ett team som på F1 som byter däcken på 7sekunder (ish).. Men auidin blir ju snygg med sommarfäljarna, det går inte att förneka.

Jag läste, "läste" , dvs tittade på en blogg som en tjej från Umeå skrivit, Fofi! Och jag grät nästan, jävla hello kitty ÖL (vem vill dricka Hello Kitty ÖL?!), matlådor i form av djur/blommor, mobilsmycken i form av underkläder, ehh ja.. Geez. Det var det värsta jag sett. Och så linkade jag sidan till brorsan.. And he was like.. omg, hon knarkar kopiösa mängder med färgämnen!!

Nej jag ska gå ut och se hur det går för pappa.

Brrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0