Twintips+halfpipe=äkta kärlek!

Jag och farsan tod en tur ut till backen idag och jag hade som på känn att halfpipen skulle vara nysheapad och underbart härlig. Och...? Backen var perfekt pistad och pipen var sjukt underbar!

Det kändes att jag inte åkt på ett tag för jag var rätt ringrostig i början men tar mig ju lekande lätt över kanterna endå. Grymt kul! Jag höll dock på att flyga ur pipen några gånger och typ vurpa och dö där ibland men.. Åh så underbart! Jag ska baske mig ta det lugnt med festandet ikväll och åka ut till backen imorgon igen! Frecking awesome!

Farsan då? Ja han åker på i pipen som om det inte finns någon morgondag! Okej, det var väl att ta i men han är supergullig som ens är där och åker i pipen när han inte ens är i närheten av kanten, men han blir bättre och bättre! Strongt som fasen att lära sig nya saker när han ändå är så pass gammal, typ 45 år (tror jag) så jag är djupt imponerad.

Det blev väl 2½ timmes effektiv åkning i backen och pipen och det är sjukt jobbigt när vi verkligen åker hela tiden. Mina ben skakade sista åkena och när jag skulle ta på mig skorna så hoppade benet omkring för det var helt slut. Haha!

Sen hade jag ett minor psykbryt när jag kom hem, skrattanfall till tusen! Sjukt roligt!

JAG ÄLSKAR MINA K2 TWINTIPS! They are fucking awesome! <3

Oj, ska hänga med farsan till Ica, i'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0