Tänk vad dagarna rinner iväg!

jaa och snart är det lördag igen! Veckorna bara rasslar till och snart är det sommar, höst och vinter igen..! Snart ä jag 25! 3 år kommer gå väldigt fort, för som det känns nu så går livet i ultrapid, men samtidigt inte. Svårt att förklara men det känns som om jag hinner inte med, trots att jag har inget att göra på dagarna och bara går och väntar...

Geez! Men förhoppningsvis så är jag om 3 år på god väg att utbilda mig till ngt coolt, samt har en söt liten doggy och stora framtidsplaner om att vinna på en Trisslott och få 25.000 kr/månaden i 25 år för at kunna leva på den perfekta ön med snö och ett underbart hav och sandstrand...

Jag och Sofia har ju vissa framtidsplaner som hemmafruar med egna hellekopterplattor, tennisbannor, hemmabio babla men de har jag svårt att tro de ska slå in.

Så jag nöjer mig med hunden och de dä 25k i månaden, skulle inte vara helt fel! Jag har faktiskt slängt iväg några mail om förfrågningar ang valpkullar.. Vi får se.. Om ja köper en snart hinner den växa upp innan hösten samt att jag har en hundvakt som kan tänka sig ställa upp om det krisar.. ;) (/kisses to u!)

Mamma ska genomgå röntgen imorgon för sin mage så jag hopaps det går bra och att hon inte blir alltför nervös.

Jag ska baske mig ta och städa garderoben imorgon tror jag. Det blir shoppingrundor tll veckan då alla har påsklov så då ska vi passa på!


Och tack vare Miika så hittade jag min favoritlåt som spelas på P3. I lke it alot!
Erik Hassle - Hurtful

Lite nervös börjar jag bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0