Stress!

Tusen grejer att fixa och det bara lägger sig på hög..!
Idag kan jag iaf bocka av deklarationen och att jag har börjat stämpla på IF Metalls A-kassa.

Samt att jag och bror är klar med veckans mission; HItta en snygg vårjacka åt brorsan. Och det gjorde vi idag! Sjukt snygg!
Samt att jag verkligen vill ha en skinnjacka iår, jag dregglar redan! Och jag blev tom kör i en idag!

Imorgon blir det byta däck på bilen, sista minuten som vanligt!

Sen har jag iofs inte så mycket kvar att göra förutom att inhandla en bikini och sommarkläder.

Och idag gick mina penger under en viss gräns som fick min mage att knyta sig av obehag. Men förhoppningsvis så får jag lite pengar av A-Kassan nu som jag kan fylla ut hålet med.

Jag kommer nog ringa Olavi och skita i mötet ikväll, jag har ju redan berättat för Berra att jag slutar pga studier i södern va. Så vad fan ska jag göra på et IB-möte när jag kan gå på kalas och äta tårta istället? ;K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0