Galet irriterande!

Jädrar! Var inte det en cykel?!
Det är inte varje dag... man ser en.... cykel...! Jo...


Det är inte roligt att vara en brevduva nuförtiden!



Och pappa skräpade ner som fasen i mitt rum igår när han hämtade upp blommor ur källaren (som han naturligtvis lämnade åt mig att dammsuga upp idag?!) samt att ha utrbrister: Vilket stort täcke du har!
Pappa lilla, har du sovit den senaste veckan elelr vad är dte frågan om? Och så fick jag dra (återigen) mammas idé om att ha två täcken för att kunna lägga dem ommlott när jag bäddar så det ska se "snyggt" ut..

Det är rätt sjukt att folk kan bli så irriterade på spelet vi alla älskar(hatar?) och känna en grym frustration över att ens lira World of Warcraft men sen så kommer ju de där ögonblicken då man verkligen förstår varför vi lägger ner en sju-helvetes massa timmar i veckan på att sitta vid datorn. Igår hade jag kunnat deletat mina gubbar och slutat spela och det beror på att vi har spelare som inte ställer upp för guildets bästa utan bara tänker på sig själva. De kan ju drömma om att få hjälp när de vill ha den sen vill jag lova. Jag var sjukt upprörd igår och framförallt blev jag riktigt uttråkad då vi hade plannerat ett litet bus till raiden som jag var taggad till för första gången på veckor och så blev det ingen raid alls!

Gahh!


Städa nästa och sen en sväng in till staden med brorsan. Vi ska sniffa på exklusiva deo-stick åt syrran och hittar vi ett gott ska vi slå till! Annars får vi se om vi hittar ngt annat. Blir säkert kul, det är roligt att åka in med brorsan till staden även om det är rätt drygt att ta sig in.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0