Sluta!

Jag vet inte vad det är med mig och plåga mig själv men jag gör det.. typ... varje.. förbannade.. dag..

Alla från St-Anton som lägger upp sina underbara bilder från alperna, snön, partyna, gänget, skidorna borde skjutas!!! Jag blir fruktansvärt avis varje gång jag ser all denna pudersnö, strålande solsken och allt det där och sen när jag tittar ut och ser slask, grådassigt väder vill jag ju bara gråta.

Sådär, nu har jag gnällt lite också! Dagen kan omöjligt börja bättre! Ska förbi en sväng på systemet innan jag och min fader åker ut till backen där det förhoppningsvis är bra pistat och blablabla. Ska bli roligt!

Byta om och åka iväg? ja vi ses!

 

Kommentarer
Postat av: annie

väst på stan... eh, vet inte var gatan heter.. nästan vid en konsum alternativt ica affär ;)

fråga maria eller haka på oss när du ska dit :)

2009-04-04 @ 11:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0