Slumrat i solen, inte fy skam!

Jaha! Jag har skjutsat Fredrik till flyget idag.
Känns sjukt tråkigt. Ensamt.

Somnade ute i solen också, riktigt härligt. Sommaren får gärna komma med bra väder så jag får göra det bästa jag vet: Sova i hängmattan...

Mitt skavsår på hälen är inte att leka med, jag blir galen. Lördagens festande är i fara då jag inte kan ha några andra skor än flipflops för tillfället,

Igår blev det Slumdog Mllionare som film också, sjukt härlig. Handlar om en pojke från slummen som kommer med i tävlingen "Vem vill bli miljonär" och anklagas för att fuska då inte ens de smartaste i Indien klarar av frågarna.. Vi får följa med på resan genom hans liv för att förstår hur han kunde klara av att svara på frågorna. Riktigt najs film, jag gillar filmer från Bollywood; mycket liv, rörelse och färg samt brutalt ärligt.

Middag, smaskens!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag kan också ta på mig flippisar :)

så gör vi det till en grej, sommartider hejhej!

2009-04-24 @ 10:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0