en update..!

Ja jag vet, jag är en väldigt dålig människa som inte har bloggat på en hel vecka. Senast idag var Victor på mig och undrade om jag slutat att blogga eller om jag bara är lat? L-A-T stavas det! Och det är jag ju.

I alla fall så är det sjukt najs att våren äntligen är här även om jag saknar snön och någon rolig snubbe (snubba) att haika med i pipen nu när den är som roligast. Det är ju inte precis så att jag orkar dra dit helt ensam och gå upp i pipen, ve och förbannelse!

Och Victor undrade hur det gick i min wow-karriär?
Så nu ska jag berätta, Miika vet redan så han kan ju blunda om han tycker dte blir för mycket då jag praktiskt taget bombarderar honom all the tajm om wow..

Igår var vi en sjukt bra grupp på 10 personer (en maxad grupp med de bästa i vårt guild typ) där alla verkligen kan spela world of warcraft och alla vet exakt vad vi ska göra för att få ner bossen, hur grymt som helst. Iaf så skulle vi döda en drake, Sartharion, på den svåraste nivån med 3 små drakar uppe (lättast är att döda alla små drakar och sen bara ta Sartharion) men vi tog alltså den svåraste vägen för att få titeln: ... of the Nightfall. Så nu är vi 10 stycken i guildet som har den titeln. Nemphys of the NIghtfall, det klingar snyggt tycker ni inte? Andra spelare i guildet är ganska svartis på att vi fixade det igår och att vi drog med en "elite-grupp" + jag då. (sådär Kenneth, nu slipper du påpeka att jag bara förljer med pga totems!) Nej men, sjuuuuukt najs!

När vi äntligen fick ner Sartharion efter kanske 6 försök, tidigare satt vi 7timmar och fick ner honom till 4%, så igår hade vi sjukt bra tajmning, alla var taggade och gjorde sitt bästa ever! När han gick ner så skrek jag bara: JAAAAAA!!! Pappa hoppade till som satan, syrran kom springade och grattade! Adrenalinet pumpade som satan, jag svettades och skakade. Sjukt härlig känsla att få göra en sån fight och vinna den! Det känns ungefär som att göra mål i en superviktig match, något liknande så.

Den här titeln inger respekt, alla vill ha den, men inte så många fixar den så jag är sjukt nöjd att vi lyckades igår! Wooosh!


Gruppfoto; Mirra, Buzz, Ezzet, Nemphys, Rayselin, Mimbler, Utos, Hóng, Rövlöv, Torano

Tack till alla som var med igår <3

Och till Miika som valde vinnarlåten!


På lördag smäller det, jag och Miika ska till Mediamarkt och tafsa, klämma och känna på teknikprylarna, så gottigt det ska bli!

Och sjukt underbara dagar det har varit nu alltså. Jag gillar det som fasen. Samt att brorsan och syrran är sjukt mysiga, vettifasen vad som flygit i dem men.. I dont really care ;)


Men snart är det torsdag /cry
 

Kommentarer
Postat av: Miika

Video killed the radio star! ;:

Snart lördag!! :_

2009-04-20 @ 21:39:21
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0