Rosa efter lite schteek i solen!

Underbar dag!

Innan lunchen var jag ute på soldäcket och lyxsolade på våra solsängar samtidigt som jag läste Hänt BILD och det har verkligen hänt massor..! Såg ett par ursnygga jeans på Zac Efron, gråa halvtajta jeans. wosh! Det blev nästan lite dreggel, inte över Zac då (naturligtvis!) utan över byxorna. Jag gillar när man ser deras rumpor!

Sen gick jag och brorsan på promenad ner på byn för att handla mina bromsklossar till bilen (som nu är på rull igen, så skönt!) samt ta en runda på systemet. Och vilket vackert väde!

Efter det så blev det mera stekande ute, shorts och linne! Och det är inte ens maj! Jag hann med en tripp till farmor och farfar också för att hämta hem motorcykeln så dagen har innehålligt en hel del iaf.

Och på våren kryper vi fram ur våra skal och vill umgås igen efter att ha tillbringat vintern mer eller mindre isolerade från omgivningen... Jag gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0