Oh ja?

Well...

Nyklippt. Trött. Stressad. Handlade min födelsedagspresent! DKNY, gaahhh! Samt fick en presentpåse från DKNY med duschcremé, bodylotion, lipgloss och en gnutta av den röda be delicious. Smaskens!!

Vad mer? Jo jag har städat idag, litegranna. Ska ta resten imorgon.

Linneá kommer förbi nästa helg så då ska vi tydligen få spö av Sofie i DotCard, jag kan knappt bärga mig över att spöa skiten ur er allihopa! Sofie är så söt när det gäller hennes rektorsbarn, jag gillar det!

Eller vad säger vi Miika, hur gick det förra gången vi spelade DotCard? Mhmm, det krävs revansch, syrran utklassade oss!!

Geez, hungrig nu..

Och Athena är nybadad! Så underbart len och mjuk och fin och mysig och.. och! underbar! Hon ska få sova i min säng inatt! Gosh! Myspys-pudel!



Kommentarer
Postat av: Miika

Tänkte direkt jag läste Sofie och DotCard att det skulle sitta grymt fint med revansch. Hon kan inte (får inte) vinna så där överlägset en gång till!!

2009-04-09 @ 18:53:11
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0