Nemphys of the Nightfall! (nästan!)

Haha! Idd, syrran får baske mig inte vinna sådär igen! Hon blir så kaxig!

Gud, igår var det nära. Vi satt i 7½ timme igår på Sartahrion för att plocka ner honom med 3 smådrakar uppe och på så vis på titeln: ... Of the Nightfall. Så jävla coolt det skulle vara att ha den! Vi var så taggade och jag är grymt imponerad att ingen av oss gav upp utan bara fortsatte att nöta. 02.30 inatt gav vi tillslut upp och bestämde oss för att fortsätta på måndag. Då ska vi baske mig vinna!! Wow! Säger jag bara. Grabbarna säger att det var såhär på bossarna pre tbc, alltså innan första expansionen ens kom ut och då hade jag bara min lilla gnome mage som jag aldrig raidade med så för mig avr det första gången jag har suttit och kämpat på en boss på det här sättet. Jag kommer bli stört jävla glad när vi får titeln på måndag!

I dag har jag städat och det är nu rent och fint. Jag är sjukt seg när jag städar har jag kommit på suck.

Och ikväll ska vi till min farbror som fyller 40 år. Det ska bli roligt, så det är snart dax jag tar och duschar och letar kläder att ta på mig.

Och imorn är det lördag! wosh!

Kommentarer
Postat av: Miika

Haha! Ja Mika hade inget där att göra. Blir nog mycket lugnare i träsket framöver.

Första Star Wars-filmen var väl ingen direkt höjdare. Men lite kul att några av rymdskeppen lät som F1-bilar! ;K

2009-04-13 @ 08:26:20
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0