Morning sunshine!

Ojoj! Strålande solsken och typ 12 grader varmt ute. Underbart!

Sen vad mer då?
Ja jag har Fredrik boende hos mig i veckan. Och det är riktigt nice vill jag lova.

Dessvärre så flippar mitt trådlösa internet mest hela tiden så det är en aningen drygt vill jag lova. Jag hoppas verkligen det håller ikväll när vi ska raida annars blir jag ju galen. Jag skulle dö om jag missade min titel och de andra får den. Gahh!!

Jag hade en sjuk dröm inatt också där jag befann mig hos farmor och farfar men istället för att deras gård är i Vännfors så var den förfklyttad till Uppsala. Och min snowboardlärare var med och rutschkanor och ungar och allt var helt galet.

Ja den första film det tar sig, jag lovar! Det är ingen höjdare men likväl filmer man bör se ;) So keep on going strong my young padwan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0