Morgonspring i benen!

Jag var ute och sprang en vända idag. Det är sjukt fint väder ute, redan 11a grader så jag höll på att smälta bort när jag sprang. Synd bara att ryggen ska bryta ihop halvvägs hem, fan!

Idag ska jag ta plats ute på solstolarna och sola lite! Ska bli så skönt! Jag har dock ett mission att göra under dagen; Ska ner på byn strax innan 13 och hämta bildelarna samt gå på systemet och handla lite.

Samt att jag verkligen borde plocka undan lite kläder jag har drällt på rummet men det blir väl en senare fråga antar jag!

Igår hade jag ett minor breakdown och fick ett utbrott på wow som resulterade i att jag itne spelade på hela dagen. Skönt! Så jag såg Navy CIS, House och så Departed på lappisen innan jag somnade. Det enda jag ska spela idag är mina daylies (kan ju inte ge upp de nya petsen bara sådär!, snart har jag 75 stycken!) och om det nu mot all förmodan blir en 25manna raid. Jag hoppas det, för annars känns det som om vi lika gärna kan lägga ner skiten.

Och på fredag har iaf jag tackat ja till att grilla med Mona och Lena! Ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0