MM here we come!

Sitter och kastar i mig lite lunch medan jag taggar inför dagens äventryr på Mediamarkt som öppnade i Umeå i torsdags. Då hade det varit trafikkaos och allt möjligt så jag hoppas det är en aningen lugnare idag...!

Hade tänkt att åka om en kvart och jag tror baske mig att jag hinner då jag har packat ner kläder inför kvällens grillning, fest och ev utgång. Det känns inte roligt att behöva ha flipflops men vad gör man när man har skavsår och inflamerad häl? Jag taggar gärnet, men måste hinna förbi staden och köpa alkohol också, detta kan bli mycket najs! Dax för en comeback på Corona också?

En aningen stress vill jag lova. Som alltid när dte händer grejer, oavsett om jag har haft 1000år på mig så finns det alltid en rad med småsaker som behöver fixas just innnan man åker.

Och som alltid känns det som om jag ska flytta när jag ska sova över hos Anna en natt, haha! Awesome!

Just ja, Vaion ska ju med också, Miika ville ha Slumdog Millionare så den ska vi dra över sen.



Kommentarer
Postat av: Miika

Thx för filmen! Måste ses snarast!

2009-04-26 @ 00:01:12
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0