GRUS, SLÄT STEN OCH LÖV! Idag händer det grejer!

Whahahaha!
Jag och farsan såg på reklamsnuttarna om brevduvan nyss och han är lika tokig som vi är Miika, skrattar som fasen gör han.

Jag har inget att skriva idag, heller. Det händer inte så många roliga saker nuförtiden.

Jag drömde iofs en rätt rolig dröm inatt som innehöll släkten från mammas sida, sommar, motorvärmare+bilbatterier och en förvirrad Emelie som var sämst på att leta.

Jo just det ja, jag snackade med Johan igår också. Det känndes lite mysko men förhoppningsvis löser det sig tillslut för det skulle vara sjukt nice om vi började snacka igen alltså, speciellt nu om jag kommer flytta dit ner..


Och ibland vet jag itne riktigt vad kvinntimmer tänker med men jag hoppas för guds skull att allt är bra mellan dem och att de inte hoppas på att ett till barn skulle lappa ihop allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0