Bored...!

Idag har verkligen varit den ultimata uttråkningsdagen jag har haft på länge!

Samt att biljäveln står halvfärdig ute utan framdäck och gråter pga rostiga bromsskivor och slutkörda bromsklossar. Så de ska jag plocka upp imorgon så får pappa leka med skrället imorgon.

Annars har jag varit sjukt uttråkad och inte har det blivit bättre av att det är grått och regnigt ute heller. Samt att jag har insett att denna vintersäsongen har varit min sämsta på många många år. Det är resan till Österrike som lyfter upp vinterns skidåkning men sen då? Exakt!

Men jag gråter inte över spild mjölk (eller missad skidåkning?!) utan jag buter ihop och tänker... : UTOMLANDS!
Chansen finns!

Snart blir det Navy CIS på tv i alla fall. Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0