Bio ikväll!

Tisdag idag!

Jag, Fredrik och syrran ska in på bio ikväll och se fast and the furiuos som vi hoppas ska vara bra. Den verkar lite cool iaf, ska bli roligt att gå och se en film på bio!

Iaf så fortsätter filmskolan, igår såg vi Pans Labyrint och HP och den flammande bägaren. (Hur går dte för dig och Starwars Miika?)

Annars är det en rätt så tråkig dag, grått och trist ute.

Jag och Fredrik var ute och sprang igår, lilla nybyrundan följt av armhävningar igen. Gah! Sjukt jobbigt men det blev en 40st-ish på tårna tillslut. Siiicka träningsvärken idag vill jag lova. Attans! Pappa var sjukt imponerad av Fredriks fart när han gör armhävningarna, ser sjukt lätt ut samt att han skrattade när jag jorde mina för jag får ju kämpa som satan för att klara av 10 i rad. En elak farsa är vad jag har.

Och min och Miikas musiklista växer för varje dag! Sjukt najs med en godispåse att lyssna på när man får upp lite random valda låtar.

Måste fixa.. brb!

Kommentarer
Postat av: Miika

Haha! ._. Jadu, fortfarande bara ett 1 av 6 filmer. Dom är ju så pass långa så man måste ju planera in dem så det passar bra med allt annat man tittar på. Kanske det blir nr 2 ihelgen...

Vad tyckte han btw om HP? :Q

2009-04-21 @ 12:45:57
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: Annie

Fest i helgen?! :)

YEAY

2009-04-21 @ 12:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0